vrijdag 24 augustus 2012

workshops

Lieve mensen,

Volgende week hopen we de website weer bij te werken en ook hoop ik een aantal wijzigingen aan het blog te kunnen maken maar helaas ben ik zo'n digibeet dat ik daar wel wat hulp bij nodig heb.
We sponseren een aantal challenge blog die er nog niet bij staan en ik wil graag aam de zijkant ook de workshops vermelden zodat er ook hier een overzicht van de workshops komt en volgende week hebben we het schema voor de komende maanden bijna vol op de zaterdag en de woensdag ochtend.
Naast de workshops door Neline Plaisier en Ineke Bezemer zullen er door mijzelf ook een aantal workshops gegeven worden. Neline en Ineke wonen te ver om voor een paar uurtjes even over te komen dus dan zijn jullie aan mij overgeleverd.
Een van die workshops op de woensdag ochtend wordt dit doosje. De foto zijn niet echt geweldig mijn excuses daarvoor. Ik heb van een hele lieve klaant een tas met sigarendoosjes gekregen en het leek me wel leuk om daar iets mee te doen.
Verder komen er van mij ws Quick cards for Christmas; Cosmic Shimmer boekje( de toepassingen van de verschillende Cosmic Shimmer producten); Mogelijkheden met embossing poeders; Vintage krimpplastic embellishments; Bloemen zonder gebruik van ponsen/stansen; bloemen met Nellie ( stansen en ponsen van Nellie Snellen vb op dit doosje).
Met Ineke Bezemer is er zaterdag 22 September een workshop waar het woord Love wordt opgepimpd en Neline komt op 20 Oktober een kapstok en op 17 November een kerstboom met lichtjes versieren.
Hopelijk kunnen we jullie bij een van deze workshops begroeten. Als u een wens heeft op het gebied van workshops kunt u ons dat altijd laten weten.

Bedankt voor uw bezoekje,
Lieve groetjes Aya

Geen opmerkingen:

Een reactie posten