dinsdag 14 augustus 2012

Workshop 25 Augustus

Lieve mensen,
 hier is dan de afbeelding van de workshop van 25 Augustus die door Neline Plaisier wordt gegeven.
Is het geen plaatje?
Als u ook deze leuke creatie wilt maken geef u dan op via de website.
De Northwoods stempels zijn vandaag ook binnen gekomen dus er zijn nu al 3 van de nieuwe stempelmerken binnen gekomen.
Als u een Northwoods stempel wil winnen doe dan komende challenge  a.s. zaterdag van de Dutch Card Lovers mee.
Wij staan niet op de KnotsgekkeKaarten en Scrapdagen in Zwolle en DenBosch.
Tijden deze beurzen,  23+24+25Augustus en 30+31 Augustus en 1 September zijn de verzendkosten per brievenbuspost gratis en is pakketpost gratis bij orders van €15.00.
Het betreft bestellingen gedaan op deze data.
Afgeprijsde artikelen en aanbiedingen tellen hier in niet mee.
Challengeblog!
Binnenkort komt er een challengeblog van Miekelotte. Sylvia is op dit moment druk met het maken van het blog dus houdt ons in de gaten.
Dit wordt een blog met elke 3 weken een challenge, niet alleen voor Magnolia fans maar echt voor iedere stempel fan.
Bedankt voor uw bezoek.
Lieve groetjes Aya



4 opmerkingen:

  1. Wat een schattig strandhuisje. Jammer dat ik niet kan de 25e anders had ik meegekomen hoor Aya.

    Groetjes en liefs van Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Ineke,
      Dat weet ik toch maar jij bent zelf druk aan de gang, heel veel plezier daar !!
      Liefs Aya

      Verwijderen
  2. Aya het is wel heel apart die workshop , helaas kan ik niet langskomen anders kwam ik graag even .
    Bedankt voor je reactie op mijn blog , ik hoop je in september weer te zien in rijswijk , ik hoop dat je dan je nieuwe magnolia stempels heb, gr Humartine

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Humartine,
    Jammer dat je niet kan maar we zien je zeker in Rijswijk en volgens mij hebben we dan de nieuwe kerst coll. in huis en natuurlijk is er op de vijdag en zaterdag de workshop met Neline.
    Liefs Aya

    BeantwoordenVerwijderen