vrijdag 17 augustus 2012

onbereikbare website en mail

Lieve mensen,

Helaas zijn er sinds woensdag middag problemen met de server bij de website hosting. Mensen met meer vrije tijd dan goed voor de rest van ons vinden het blijkbaar lollig om door het bombarderen met info en spam  daar de heleboel vast te laten gelopen en iedereen die daar de website / mail heeft lopen is nu gedupeerd.
U kunt ons nu nog wel bereiken via mijn prive mail apomstra@hetnet.nl onze andere mailadressen werken nu niet.
U kunt zich dus opgeven voor de workshop via dit email adres ook vragen en orders kunt u daar door geven.
Onze excuses voor dit ongemak, we hopen dat het snel is opgelost.

Lieve groetjes Aya

6 opmerkingen:

  1. ja..inderdaad ik dacht dat het aan onze verbinding lag dat ik niet op je website kon komen. dat is balen.
    veel succes, hopelijk dat het snel wordt opgelost.
    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Dora,

    Helaas maar je kan ons dus via de privemail bereiken of per telefoon 036-5365525 ( 10.00-17.00)
    groetjes Aya

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel vervelend Aya! Ik zag je opmerking op mijn blog. We zijn blij dat je onze sponsor bent geworden en ik heb je logo ook op mijn blog gezet.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Marjan,

      Ik ben ook blij dat ik jullie challengeblog heb ondekt via Hennie, het is weer eens wat anders maar ook de nieuwe challenge is weer heel erg leuk.
      groetjes Aya

      Verwijderen
  4. hoi Aya,
    fijn jouw ontmoet te hebben. tjee wat een keus in die stempels....ik zag ook nog bomenstempels, oef, had ik toch er ook maar meegenomen....maar ja ik kan niet alles willen.
    wie weet.....dat wordt even wachten, (: ik weet nu waar je prachtige winkel zit.
    dank je wel voor je hartelijke ontvangst.
    ik wens je veel succes en nog veel geduld met je internetproblemen.
    groetjes Dora

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een tegenslag Aya!!!
    Sterkte en liefs hennie.

    BeantwoordenVerwijderen