vrijdag 11 oktober 2013

Lieve mensen,
Met het Challengeblog is alles weer in orde gekomen gelukkig en er zijn al diverse prachtige inzendingen, er is nog tijd t/m 1 november dus ...
Er zal weer voor elke 15 inzendingen een prijs in zitten en met nog 3 weken voor de boeg moet dat toch te halen zijn.
Vera is al een aantal jaren een goede vriendin die ons van af de 2de ontmoeting verrast met prachtige voorbeelden.
Een voorliefde voor dezelfde hobbymaterialen zoals bv de CD's en stempels van o.a. Holly Berry House bracht ons samen. Vera is een echt 'meisje' en met 2 stoere jongens en man stort ze zich in de vakantie vaak op het haken, dat kan je makkelijk meenemen en behoed je van allerlei 'mannen'uitjes.
Toen ik deze zomer dan ook een nieuw haakboekje tegen kwam kon dat nog net op tijd worden verzonden. In Rijswijk op de beurs kwam Vera weer met prachtige voorbeelden en met een super schattig kadootje:
Is het geen schatje, hij zit trots hier op mijn buro.
Een tijdje geleden had ze super leuke snoepjes 
op haar handwerkblog staan en die leken mij zo leuk om aan mijn tasje met rozetten te hangen. Toen we terug kwamen van onze vakantie uit Duitsland lagen er maar liefst 2 op me te wachten en die hangen inmiddels aan mijn tasje te schitteren, staat echt super. Dank je Vera.

Dit weekend staan we op de beurs in Arnhem.

Bedankt voor jullie bezoekjes.
Lieve groetjes Aya

Geen opmerkingen:

Een reactie posten