woensdag 18 september 2013

Lieve mensen,
De nieuwe Miekelotte is Challenging You challenge is:
Een Boek-kaart. Deze challenge duurt wat langer n.l. tot en met 1November.
De prijs is een stempelset van Papermania
Hier volgen de voorbeelden vast van onze gast designer Henriëtte die een prachtige kaart heeft gemaakt met een mooie foto reeks op haar blog.

en een voorbeeldje van Aya
Omdat we dit blog even gebruiken voor de Challenge is er van mijn kaart geen uitgebreide foto reeks.
We zullen de andere voorbeelden als ze binnen komen en de inzendingen voorlopig hier plaatsen.
Kunnen jullie de inzendingen daarom mailen naar apomstra@hetnet.nl
Bedankt voor jullie bezoekje.
Lieve groetjes Aya

2 opmerkingen:

  1. Prachtige boekjes Aya!!!
    Ik moet nog gaan beginnen, maar ik doe weer mee hoor.
    Lieve groetjes hennie.
    p.s. mijn grote kleinzoon bracht gisteren een houten bak voor hangmappen, dat had ik nog van hem tegoed als verjaardagscadeau, hij is timmermanszoon. Ik ben zo blij als een kind.

    BeantwoordenVerwijderen