dinsdag 27 augustus 2013

Weer naar School challenge

Lieve mensen,
Bedankt voor jullie lieve berichtjes, daar wordt ik helemaal warm van heel erg fijn.
Het is alweer tijd voor een nieuwe Challenge bij Miekelotte is Challenging You
Weer naar School is het onderwerp en je mag er weer van alles van maken.
Karin heeft er prachtige scrappagina's mee gemaakt.

Papier Basic Gray Hello Luscious; ornate plate TH92787; pen nob TH92909; Film strip ribbon TH92820:
Journaling Ticket TH92732; Journaling card My Mind's Eye Day 249;
Report Card My Mind's Eye Day 118; Klok Maya Road Time Flies Kraft Clocks;
Home Sweet Home Cosmo Cricket; Stempels: Pink Paislee 036 365 DEGREES + sleutels Prima Marketing 551056 en hoekstempeltje Artemio 10001010; Verder nog ovaal schoolbordje, petrol kantje, back to school rubbon en borderpunch van docraft.
Zelf ben ik aan de gang gegaan met een van onze hobby CD's.
Nu maak ik wel vaker gebruik van de hobby CD's maar deze keer wilde ik echt de hele kaart met de CD maken.
Als je de CD opend in je fot bewerkings programma of zoals ik in mijn digitaal scrapbookprogramma, dan kan je diverse onderdelen op 1 pagina afdrukken.
Hierop zijn 2 inserts van de CD samen gebracht, 1 afbeelding van de categorie Images ( in het rode vlak geprint want daar komt toch het blauwe streepdeel overheen), een DL stuk achtergrond papier, een recht label en een banner ( waarop ik met het scrapbook programma een tekst op heb gezet) en knoopjes en een lintje met gesp uit de categorie embellishments.
Zo heb ik i.p.v. 7 vellen er maar 1 hoeven printen.
Het enige wat ik verder nog heb gebruikt zijn : lijm, foam pads, lint en 2 kleuren stiften voor de 'stiksels' , transparante gel ( voor op de knoopjes en de gesp), inkt voor het randje langs het plaatje en een stukje lint.
Je kan natuurlijk ook nog meer embellishments gebruiken maar ik wilde deze keer een simpele kaart laten zien. De afbeeldingen komen van de Paintbox Poppets CD van Christine Haworth.
Er staan hier nog veel meer images, knipvellen, embellishments, card companions ( alles voor 1 kaart bij elkaar op 1 vel) designpapers etc. etc.
Meer weten over de CD's ? Kom eens langs in Almere of op een van de beursen.
Vrijdag en zaterdag staan we in Barneveld daar hebben we de CD's bij ons en worden ze gedemonstreerd.
Bedankt voor jullie bezoekjes
Lieve groetjes Aya





1 opmerking:

  1. Hallo Aya, mooi gebruik van de CD. Leuk de papiertjes van de Paintbox Poppets; je verwacht niet zulke "sterke" achtergronden van de CD. Ik heb 2 keer moeten kijken om te zien of je nu de naaimachine ter hand had genomen ..... slimmerd! Groetjes, Vera

    Hallo Karin,

    Ik ben niet zo'n scrapper (alleen voor zeer speciale gelegenheden). Als ik jouw creatie zie krijg ik er bijna zin in :):); maar over het algemeen is het mij teveel werk. Prachtig jouw werk. Groetjes Vera

    BeantwoordenVerwijderen