maandag 19 augustus 2013

MDF 5 luik met See Breeze 2013 stempels

Lieve mensen,
Nu weer een werkje.
Toen de Magnolia Kit binnen kwam wilde ik er gelijk mee aan de slag. Het setje van Letz get Bizzy dat ik hier heb gebruikt kan als boekje maar ook anders worden gebruikt, hier heb ik er een 5luik van gemaakt omdat dan precies alle stempels gebruik konden worden.
Eerst heb ik alle onderdelen met witte acrylverf 2x geschilderd, daarna met behulp van een van de luikjes een mal gemaakt voor het papier van Magnolia. Daarop is afwisselend een wit en een Faded Jeans papiertje gestanst met de S4-190 van Spellbinders geplakt als ondergrond voor de stempels.
Het blauwe papier is bewerkt met de witte Distress Stain en het witte papier met Faded Jeans inktpad terwijl ze nog in de mal zaten voor een mooi contrast.
De schelpjes zijn ook uit wit gestanst en gekleurd met Faded Jeans.
Voor alle stempels heb ik dezelfde kleuren gebruikt om een mooi geheel te krijgen en het niet al te druk te maken. Voor de huid heb ik Tattered Rose en Vintage Photo gebruikten Victorian Velvet voor de wangen. Haar: Antique Linen en Vintage Photo, door te spelen met de sterkte van elke kleur krijg je toch verschillende haar kleuren. Het blauw is allemaal de Faded Jeans maar in verschillende sterkte aangebracht. Het Roze/Rood is allemaal de Victorian Velvet met de Aged Mahogany in de schaduwen verwerkt. De bedeltjes zijn van Hobby & Crafting Fun en daar heb ik de oogjes vanaf geknipt. De swirls zijn van Marianne Design LR0230, 1 velletje voor het hele project, ze kunnen heel makkelijk 'verknipt' worden. Het handoekje van Bikini Tilda is van het zelfde papier als de achtergrond.
De paneeltjes zijn aan elkaar geknoopt met dun organza lint. Verder is er hier en daar glitter gebruikt maar dat is op de foto's niet goed te zien.
Ik heb met veel plezier aan dit project gewerkt en ben zelf ook blij met het resultaat. Yvonne nog bedankt voor het opnieuw op de juiste volgorde vastmaken van de luikjes. Suffie die ik ben had ik de volgorde van de luikjes door elkaar gehaald maar ik had zo'n last met mijn handen dat ik ze niet meer los wilde halen maar gelukkig kwam Yvonne Baas langs en die heeft dat voor mij geregeld.
Hoewel ik mijn best heb gedaan met de foto's zijn de afbeeldingen toch fletser dan het orgineel.
Bedankt voor jullie bezoekje.
A.S. weekend staan we in Bleiswijk, orders kunnen ook daar worden afgehaald.
De winkel is gesloten tijdens beursdagen en de mail wordt dan pas v.a. dinsdag weer verwerkt, de orders v.a. maandag.
Lieve groetjes Aya
 







 


8 opmerkingen:

  1. Jaaaaa een mooi project hoor!!!!
    Mijn kaart naar Sylvia gemaild. Zal 'm volgende week meenemen.
    Goede beurs as weekend.
    Liefs,
    Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo Aya,

    Wat ziet dat er prachtig uit zeg zo mooi gemaakt en wat zij het toch leuke stempels van Magnolia.
    Je heb er een prachtig 5 luik van gemaakt.

    Lieve groetjes Marrie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Aya,

    Leuk om weer eens een paar magnoliatjes van jouw te zien,ik vind ze geweldig en wat een leuke serie hè?Ik vind je 5-luik helemaal top en jij kan ook mooi kleuren hoor.Jammer dat je niet in den bosch staat ga daar maar een keertje de boel onveilig maken,whawhawha.

    liefs en een dikke kus Nit@

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wowwww, wat prachtig Aya. Mooi ingekleurd ook.

    Succes op de komende beurzen. Ik hoor daarna wel van je hoe het geweest is.

    Veel liefs, Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Jeetje Aya, wat een schítterende creatie!!! Echt geweldig, daar mag je zeker trots op zijn WOW!!! De stempels, kleuren en details zijn allemaal even mooi. Echt een prachtige 5-luik.
    Liefs Sylvia

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een super gave creatie Aya
    en suc6 op de beurs
    gr lenny

    BeantwoordenVerwijderen