dinsdag 23 oktober 2012

Miekelottes Challenge blog

Lieve Mensen,
Maandag 29 Oktober is het zover, ons challenge blog gaat dan in de lucht. Ik was heel erg blij verrast dat er al volgers zich hebben aangemeld, SUPER !
Sylvia heeft zich uitgesloofd en een prachtige layout gemaakt.
We hebben een fantastisch team bijeen gekregen die ieder een heel eigen stijl hebben waardoor het elke keer weer een verrassing zal zijn wat er gemaakt is.
Elke 3 weken zal er een nieuwe challenge verschijnen.
Op dit blog zullen de voorbeelden van Karin, Peter en mijzelf verschijnen.
Het gaat niet om een specifiek merk, ons assortiment is dermate breed dat er voor iedereen wel iets tussen zit. We hopen dan ook dat mensen van allerlei disiplines zich melden. Stempelen, stansen, borduren, hobby CD's, kaarten, scrappers etc. etc.
Bedankt voor uw bezoekje en hopelijk komt u ook langs op het Challenge blog en doet u mee. 
Lieve groetjes Aya

4 opmerkingen:

  1. oooo...wat leuk!!
    heel veel succes. ik zal eens kijken op dat blog.
    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  2. helemaal leuk!! Ik ben heel benieuwd!!

    groetjes Betina

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Dames,

    Bedankt voor jullie berichtjes we zullen hier ook steeds de inzendingen van Peter, Karin en mijzelf plaatsen dus hier zal er ook meer te zien zijn en wij hopen uiteraard dat jullie ook aan de slag gaan en mee doen.
    Lieve groetjes Aya

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Aya, nog 1 nachtje slapen.
    Ik ben er helemaal klaar voor.
    Klopt het dat ik geen verbinding met de webshop kan krijgen?
    "Bandwidth Limit Exceeded" is de tekst die ik zie als ik naar de shop wil gaan.
    Liefs hennie.

    BeantwoordenVerwijderen