maandag 21 januari 2013

Gezins uitbreiding

Lieve mensen,
Nu iets meer dan 2 jaar geleden, voor ons vaak nog  pas gisteren, hebben wij afscheid moeten nemen van ons hondje Stephanie. Na ruim 16 jaar was dat een groot verlies ook al wisten we dat ze helemaal op was en niet meer verder kon.
De afgelopen 2 weken heb ik bij ons asiel een hondje uitgelaten dat opzoek was naar een baasje met geduld( ja ik hoor gelach) om dit lieverdje weer vertrouwd te maken met mensen.
Afgelopen zaterdag mocht hij voor het eerst een paar uur met ons mee en vanmorgen konden we hem ophalen
Dit is hem dan, als je mij vroeger zou hebben gezegd dat we nog eens een Chihuahua zouden hebben zou ik het niet hebben geloofd maar een blik op dit mannetje en ik was verkocht. Peter had eerst nog zijn bedenkingen maar ook hij was na een wandeling al gevallen voor dit hoopje.
Zaterdag had Yvonne al kennis kunnen maken en vandaag heeft Karin kennis met hem gemaakt.
Wij hebben er alle vertrouwen in dat het weer helemaal goed komt. Vanochtend heeft hij heerlijk gespeeld in de sneeuw.
Stephanie is niet vergeten en het verdriet was de afgelopen dagen zelfs weer erger naar boven gekomen maar het doet ook goed om te zien hoe dit mannetje na 2 weken al zo vooruit is gegaan en zelfs al blij is als ik er aan kom al ben ik maar even bv naar beneden geweest om iets te halen.
We moeten alleen wel op zoek naar een trap hekje en we moeten iets voor de spijlen van de rest van de trap opening maken want anders tuimelt hij naar beneden.
Bedankt voor jullie bezoekje.
Lieve groetjes Aya

13 opmerkingen:

  1. Hoi Aya,
    Wat een schattig hondje, heerlijk dat hij weer een warm plekje gevonden heeft... Wij hebben een Portugees rakkertje sinds 3 jaar...schat van een hond..maar oh oh..wat moest ze nog veel leren..
    Ik wens jullie veel geluk met de nieuwe aanwinst..

    Liefs en groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hè Aya,

    Wat een dotje is Timo,lijkt wel of die een grote strik om heeft onder zijn kinnetje.Tuurlijk vergeten doe je Steph niet,zij blijft altijd in jullie hart.Maar ben blij voor jouw en Pete dat jullie Timo in jullie hart hebben toegelaten,en weet zeker dat dit hondje alle liefde van de wereld gaat krijgen.

    liefs Ju@nita

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een schattig hondje is Timo zeg! Ik kan me voorstellen dat hij door de spijlen past...echte een dotje.
    Veel plezier met hem, maar dat gaat helemaal goed komen!
    Liefs
    Neline

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hai Aya ,
    Wat een schattig lief hondje hebben jullie nu, vergeten doe je echt niet ,maar dit is toch een lot uit de loterij hoor !!
    Gezellig weer zo'n kameraadje in huis en veel plezier met Timo.
    Hier huppelt een ontdeugende kooiker rond van 15 jaartjes jong ;)

    Liefs van Epie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. jullie hondje ziet er heel lief uit. wat mooi ook dat jullie uit het asiel hebben gehaald.
    heel veel plezier met dit kleine hondje.
    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hallo Aya,
    ich freue mich für Euch, das ihr nach dem Velust von Stephanie dem kleinen Timo die Chance gebt ein glückliches Hundleben führen zu dürfen.
    Ihr werdet ganz sicherlich viel Freude an Timo haben.
    Alles Gute für euer neues Familien mitglied wünscht euch: Carmen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een schatje, heel veel geluk met Timo!
    Liefs Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  8. oh wat een schatje zeg!! Heel veel geluk toegewenst met Timo!!

    Liefs Betina

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een leuk nieuws!
    Fijn dat zo'n asielhondje nog een gouden mandje heeft gevonden.
    Zelf zou ik niet gauw voor dit ras kiezen omdat ik het wel heel erg klein vind.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi lieve dames,
    Bedankt voor alle lieve berichtjes en goed te lezen dat jullie ook dol zijn met hondjes. Van sommige wist ik dat ook wel.
    Wij zouden zelf ook nooit een mini hondje hebben verkozen maar wij moeten zowel op de zaak als thuis een trap op en ik zag mezelf een herder( er zitten hier een paar pracht exemplaren in het asiel) niet zo gauw een paar keer per dag de trap op sjouwen en zowel mijn vader als mijn schoonouders zijn al wat ouder en inmiddels naar bejaarden woningen vehuist en dan is een klein hondje ook practisher.Daarbij ben ik nogal gehecht aan Karin die hier 5 dagen in de week is en ook de beol draaiende houdt als wij er niet zijn en die had ook wat moeite met een grote hond gehad.
    Lieve groetjes Aya

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Gelukkig hoor Aya dat het geen herder is geworden die jullie uitgekozen hebben maar kleine Timo, het is echt een droppie om te zien en ik hoop dat gauw de eenkenningheid er een beetje af zal gaan zodat ik hem lekker kan aanhalen.
      Lfs Karin

      Verwijderen
  11. Hoi Aya, wat een schattig hondje is Timo, ik kan me helemaal voorstellen dat je hier voor valt. Het is een schat van een hond. Ik wens jullie heel veel plezier en vreugde met Timo.

    Liefs en groetjes van Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Jaaaaaa, het is een hondje dat van jullie veel liefde zal ontvangen.
    Nieuwsgierige kleine Timo.
    Ik ga hem morgen weer zien!!!

    XXX Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen