zondag 30 september 2012

Draak van een man

Lieve mensen,
Ik heb niet echt een draak van een man maar wel een man die dol is op draken, van stempels dan. Hij heeft inmiddels een hele verzameling van deze creaturen van rubber in alle soorten en maten.
De keuze voor het onderwerp van zijn verjaardags kaart, jaaa alweer 55, was dan ook niet zo moeilijk al hoewel misshien wat ongebruikelijk.
De afbeelding is niet zo heel geweldig want ik heb hem ingescanned waardoor alle kleine oneffenheidjes die er  voor moesten zorgen dat het een vintage kaart look had er meer uitzien als foutjes maar ach.
Lieve groetjes Aya


8 opmerkingen:

  1. Hoi Aya, dat heb je echt leuk gedaan.

    Toppie en veel liefs van Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. In het echt is hij nog mooier Aya, Peter mag trots op je zijn.
    Lieve groeten,
    Sylvia

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig Aya, knap gemaakt zeg!
    Echt een kunstwerkje.
    Begrijp ik het goed dat hij jarig is geweest.
    Lieve groetjes hennie.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Bedankt voor de lieve berichtjes, Peter was 24 September jarig maar hij slaat het liever over, een beetje als een struisvogel.
    Lieve groetjes Aya

    BeantwoordenVerwijderen
  5. nog van harte gefeliciteerd met de verjaardag van je man.
    je kaart is heel kunstig in elkaar gezet.
    knap gemaakt. echt een drakenafbeelding gebruikt dus je kaart is helemaal goed. erg leuk!!
    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  6. hoi, nog even met mij.....misschien staat het er al maar ik kan het helaas niet vinden....ik zoek op dit blog een link naar je webwinkel. misschien een idee.
    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Bedankt Dora voor je complimentje.
      Je hebt helemaal gelijk met de link naar de webwinkel. Helaas ben ik niet zo heel erg handig met de computer dus heb ik het nu aan Sylvia gevraagd en zij zal het binnen kort in orde maken.
      Wel heb ik in een later bericht een hyperlink in de tekst gemaakt, dat lukt me dan nog wel. Dat kan ik dan nu ook wel onder het berichtje maken. Bedankt voor de tip.
      Lieve groetjes Aya

      Verwijderen